Friday 17 June 2011

Perkahwinan rakan sekelas...:-))

Salam satu Malaysia..Lama tul rasenyer x on blog...huhu
ini salah satu peristiwa y gembira dlm hidupku cz berpeluang prgi mjlis kahwin sahabat sekelasku..
Sepanjang perjalanan ke tempat Majlis Perkahwinan ini berlangsung, pelbagai halangan datang..cewahhhh...huhu
sebenarnya xda manapun halangannya tpi slah satunya ialah lokasi ke sana cukup memeningkan, nasib baik terdapat 2 orang pakar jalan di KLjoin jg (Lau&Tawfik), kalu saya sorang, confirm xsampai2..itu sebabnya kami sampai lewat cikit iaitu sekitar 3 pm..tq to both of them..memang best r kalau pergi jalan2 dengan mereka..banyak lawak tul..sampai saya yang mengantuk coz xley tido malam sebelumnyer, xtertido...letih ketawa jew.....huhu
satu lagi, Lau memang pakar DRIFT r...mengucap jew saya masa lam kereta..huhu
juz joke bro...huhu..jgn marah...the truth is u're the best....huhu

ini antara gambar-gambarnyerrr....huhu




ni kad kawen Amzar & Ayu...

Kami berlima sempat jg kami bergambar dgn pengantin..huhu
Dari kiri ialah Tauhid, Tawfik, & Lau..Dari kanan saya & K.aina...

K.aina bergambar dgn pengantin di meja bagi Makan Beradat..Tapi saya xsempat bergambar kat cini cz terlewat cikit..huhu


kami sempat berposing bila nak balik da...huhu

huhu...:-))

haa...nanti bila Tawfik, Tauhid,&Lau kawen, saya akan upload picturezz mereka pulak ye..huhu
c yeaaaa...:-)))

No comments:

Post a Comment