Monday 3 October 2011

❤My Lovely Friendzzz Convocation....❤


Salam sejahtera..sudah lama xupdate blog..huhuhu...saya nk share picture kawan2 sy berkonvo..huhu

❤Ini semasa hari konvokesyen Coursemate saya pada 25.9.2011.
Nama empunya diri ialah CJ...


Dari kiri, Kak Mashi n Foong....



Suka pic ni coz Kak Mashi snap pic ni...huhu


Alamak, saya xsempat osing..huhu


Ini best friend CJ dari UUM..Dari kiri di belakang ialah Daniel Ng Chyi Ren, Yeoh Zp,Young Chan,Chung W.Soon, Fatt Ks, dari sebelah kanan di depan ialah May Foong, Lonny Chin, Miko Fu, Hui Fong dan Irene Tan..

Fuhhh..posing maut ni...huhu

Ini kawan coursemate saya, namanya Foong...sempat lagi pinjam jubah CJ..ambil berkat katakan...huhu

❤Ini Kak Masye dan Amin..macam orang special jew ni kan...huhu...lupa lak nak mention...pada 26.9.2011 ini, Amin pun konvo juga...Besar tu jambanagn bunga....^^v

❤Pada 26.9.2011, Bawani turut Berkonvo...



Dari kiri, roomate Bawani iaitu Mala...

❤Pada 27.9.2011, my best friend (Aini) n de geng telah berkonvo juga...

Dari kiri, saya (mengada2 nak mention jugak kan..huhu), Aini, Mala, dan Lina...
Posing selagi masih ada masa..huhu


Ayunya...huhu

Sempat lagi pinjam bear kat orang..besar tulll n comey..


Kami posing depan masjid UKM .....huhu

Akhirnya, majlis itu telah selesai..saya gembira berpeluang pergi ke majlis konvo mereka..harap mereka happy dgn kehadiran saya..huhu...good luck 4 u all...Panjang umur jumpa lagi....muahhh..LOL❤❤❤

No comments:

Post a Comment