Thursday 7 July 2011

...My Pet...

In Memory..:-((









Memang sedeh, binatang kesayangan telah tiada...Mungkin inilah yang terbaik...




Ini picture yang paling saya suka iaitu 3 adik beradik yang saling sayang menyayangi...Gambar di sebelah kiri ialah mummy mereka...Tapi, hanya kucing yang berwarna oren tu jew still hidup..Abang dan akaknya entah r kat mana..hilang di ambil orang...Nak tengok@ tidak rupa kucing oren itu yang sudah besar???
Ia ditunjukkan seperti di bawah..huhu




Kejap jew da besar...


Dulu, Puteh&Orange bersahabat baik..ke mana sahaja pasti berdua..
bermain bersama-sama, makan sama-sama..& yang pasti mereka selalu bersama...
Pada suatu hari, Orange asyik mengiau sahaja&berlegar-legar di dalam rumah..
mundar-mandir semacam...makan xmo..sume xmo..saya hairan..
pada masa sama, Puteh pun xkelihatan...perkara yang peliknya, Orange asyik berdiri di suatu tempat...

Saya pun pergi survey&pastikan apa yang berada di situ, rupa-rupanya Puteh telah meninggal dunia...
Air mata Orange jelas kelihatan..Mata Orange berair..saya tengok pun sedih...Best friend dia telah pergi dulu...Selepas itu, beberapa hari Orange xlalu makan...

Mungkin dia sudah dapat terima hakikat&akhirnya dia ok semula...

Ini sesekor kucing lagi yang comey&kami baru membelanya..Namanya Puteh juga sempena memperingati kucing saya yang telah tiada itu...Ini gambarnya...huhu





Inilah sedikit sebanyak kisah tentang Pet saya..:-))

No comments:

Post a Comment